Kort meddelande

Till alla er fina snälla som har hört av er och grattat: TACK!!

Till alla er som har sagt att jag borde hålla käften, att jag inte har en aning om reklam, att jag får komma tillbaka när jag har vunnit de priser ni anser att man ska ha för att få uttala sig om dessa raketforskningsgrejer: Då kommer jag väl tillbaka nurå.

Till alla er som inte bryr er ett smack om reklam men ändå gillar mig på nåt sätt: Igår vann NKs kampanj Blivande Klassiker, som var det sista jag jobbade på innan jag flyttade från Sverige, Guldägg i kategorin Integrerat. Det är reklamsveriges finaste pris och jag är så himla glad och stolt över alla mina före detta kollegor och alla på NK som gjorde det möjligt.

Här kan man kolla på kampanjen i sin helhet.

Det jag är extra glad över med det här är att det är en kampanj med fokus på hållbarhet. Det är så himla svårt i mitt yrke att få ihop sina värderingar med verkligheten ibland. Men just här var det så enkelt och självklart. Det känns jätteroligt att fler tycker att det är värt att uppmuntra.